Juldagen och nyår :)

Uppdateringen suger, och allt har egentligen varit lite upp och ner - fram och tillbaka..
 
Men jag var i alla fall som många andra ute den 25 på juldagen och svirade :)
Jag, Heidie och Ida drog till Sliver i Karlshamn där det såklart var packat med folk!
Musiken kunde varit bättre men vi hade i alla fall en sjukt rolig kväll.
Jag och Heidie intog pissoarerna och tyckte det passade bättre att dricka gratis. . .
Tack för en lyckad kväll tjejer :))
 
Nyår var även det en klass för sig!
Jag, Heidie, Hana och Maja + ett killgäng stack till Köpenhamn och bodde på hotell och drog ut där.
Dock dissade vi killarna redan på förfesten och drog ut själva :D Haha, lika bra...
Det var sjuukt mycket folk, fritt i baren och ett jävla ös, vad mer kan man önska sig när man ska fira in det nya året!?
Lite ovant att ställerna hade öppna till typ 06, 08 och t.o.m kl.12 dagen efter.. Men "redan" vid 5 la mina fötter av och jag orkade inte gå en meter till, gjorde ju inte saken bättre att det var as svårt att få tag i taxi och när vi väl hittade en ropade han "jävla mother fuckers" till oss och trampade på gasen, hahaha asså jag pallar inte....
Man var sådär lagom sleten dagen efter, men det hör till! :D
Det hann hända så många roliga saker på vägen hem också, eller var det bara vi som var övertrötta. Herregud vad vi skrattade....
Tack för en grym nyår allihopa, man kunde nog inte firat den på ett bättre sätt!
 
25 dec - Sliver, Karlshamn
 
31 dec - Penthouse, Köpenhamn

Kommentarer
Postat av: lena

hej! fin blogg :)

allt bra??

kram

p.s svara ej i frågestund inlägget tack :)

Svar: Hej! Tack så mycket, jajamen själv då? Kram
strawberrywhite.blogg.se

2013-02-02 @ 11:08:29
URL: http://imlena.blogg.se
Postat av: Kelly ^.^

Var gärna med i månadens blogg på min blogg ^-^

2013-02-02 @ 12:41:35
URL: http://kawaii-tjejen.bloggo.nu/
Postat av: Sara

Hej! Vill du vara med i min tävling? Du kan vinna ett valfritt smycke :)

http://www.nattstad.se/visit_blogg.aspx?postid=6619460&id=855149&prev=posts&p=1

2013-02-02 @ 13:34:03
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0