Uteritt med ångloket

Efteråt CYKLADE jag till stallet för första gången sen jag flyttade Damita, illa egentligen...
Tog ungefär 12-13min så det var inte alls så farligt som jag trodde, dock tog det säkert det dubbla tillbaka tack vare vinden som typ blåste mig bakåt eller något....
Stallägaren är ju som sagt på semester så numera är det både utsläpp och morgonfodring som gäller :)
Men när jag ändå var där passade jag faktiskt på både att rida och göra klart allt i stallet också (y
Idag fick det bli en uteritt med mitt ånglok i det härliga vädret x)
Hon går verkligen och spänner sig, gör sig hösrest och blåser och hoppar för allting, jävla räddhare!? Desto större desto fegare känns det som..
Blev i alla fall till mestadels skritt men avslutade med en härlig galoppsträcka på åkern :)) Det uppskattades om något!
 
Denna vägen cyklade man mycket på förr..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0