Turkiet feelings

Jag har nog inte förstått att jag är hemma ännu, känns som jag fortfarande lever i Turkiet och står på barerna och dansar!
Kan inte sluta lyssna på alla låtarna dom spelade där nere... Blir så jävla taggad när jag hör dom och längtar ihjäl mig till nästa år då vi ska göra come back :D
Jag: Åhhh denna låten spelade i Turkiet (skruvar upp radion på högsta volym)
Mamma: Jajaaa, men du är inte i Turkiet längre, du är i Sverige nu...
Hahahaha :(
 
Bjuder på några av dom låtarna som alltid spelades där :))
Orkade inte leta upp bra remixer till alla..
ENJOY! :D
  

Kommentarer
Postat av: Linn

Grymma låtar! Älskar dom:D

Svar: Eller hur! :D
strawberrywhite.blogg.se

2012-09-06 @ 22:23:11
URL: http://linnvictoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0