Min fredag - Kristianstad och middag

Blev en trevlig fredag som innehöll en runda till Kristianstad med Emma och sedan kom Heidies familj på middag, mycket trevligt!
I Kristianstad inhandlade jag dom nya easytone skorna (då mina gamla börjat ge upp sitt liv), sååå snygga!
Fick även bli ett par nya kängor som kommer att användas flitigt nu i höst :D
Hur som helst är jag nöjd över mina köp :)
Krängde även en "liten" kebabtallrik och sen blev det äcklig(!) fika på det, måste tas igen nästa gång... Så lite besviken med andra ord då fikan typ är det viktigaste!? Haha.
Efteråt kom som sagt familjen Ljunglöf som består av Olga, Stina och Bertil...
Blev massa god mat och efterrätt och sen somnade typ vi.... Hahahaha.
 
Blev en mysig och trevlig fredag, fler sånna dagar tack! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0