Hoppträning + powerwalk

Träningen igår började hur bra som helst!
Uppvärmningen och alla linjer fick vi till och Damita kändes fin och jag kunde rida min avstånd osv..
Sen när vi skulle sätta ihop allt till en bana och det plötsligt blir mycket mer hinder på en gång stressar jag upp mig och allt gick åt helvete :(
Tappade galoppen hela tiden, kom fel och flög till och med av 2 gånger haha... :(
Visst Damita kändes lite trött och blev på sitt loja humör som ibland kan uppstå på träningar men tänker inte skylla på henne ändå för jag red som en kratta själv!
Nae träningar som slutar som denna får mig en funderare på om det överhuvudtaget finns något jag är bra på....
Hur som helst är jag ändå nöjd med den största delen av träningen i alla fall :)
 
Nu väntar jag på att mobilen ska få lite liv i sig så jag och Kingston kan sätta igång runkeeper och åka upp och gå en morgonpowerwalk på ryssberget med lite härlig musik innan frukost :D
Har gått ner ett halv kg redan på dessa två dagarna som jag tränat efter jag kom hem från resan (y
Dock strävar jag inte efter att "banta" utan jag vill bli av med dom extra kilorna som inte behövs för att framhäva musklerna mer och sen bygga på mer muskler utan att överdriva :))
 
Hahahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0