Hopptävling i Råby

Hopptävlingen i Råby i lördags gick helt okej!
Dock kändes Damita lite trött som på träningen sist vilket gjorde att jag fick rida mer som jag inte är van vid :P
Hoppade 2st 1.10 klasser.
Den första rundan var verkligen inte den bästa, jag skulle ridit fram henne ännu mer än jag gjorde så vi hittade aldrig det där flytet och känslan. Slutade med två riv, är väl inte supernöjd med den rundan precis..
I andra 1.10 rundan gav jag mig fan på att det skulle gå bättre och tänkte "framåt" efter varje hinder och då gick det betydligt mycket bättre vilket slutade med ett resultat på 0 fel i grunden och ett riv i omhoppningen :) Nöjd där!
Kom dåligt på 5an, men Damita klarade det ändå <3 Annars inga större missar från min sida :))
Blev tyvärr nedknuffad från placeringarna med de sista ryttarna, men men inte hela världen^^,
 
Förhoppningsvis kommer det lite bilder snart från tävlingen som jag väntat på!
 
Bjuder på en jätte gammal tävlingsbild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0