Film, träning och kalas!

Igår satt jag inne i stort sett hela dagen, förutom en snabb runda till stan, och tyckte allmänt synd om mig själv och min hals som inte var helt 100...
Finns inget mysigare än en tjock kofta och en kopp te på det! :))
 
Idag vaknade jag helt utmattad och kallsvettandes, men efter en film, dusch och en powerwalk/joggingrunda på ryssberget med Kingston kändes det bättre ;)
Ja jag och Kingston både sprang och powerwalkade faktiskt idag, kände att jag ville springa lite även fast min kropp kanske inte var riktigt kapabel till det egentligen.
Nu ska jag strax till stallet och rida och sen åker vi till mormor och firar henne i efterskott där det bjuds på fika, trevlans! :)
 
Imorgon kommer jag antagligen vakna upp döende men det blir morgondagens problem :D
 
Sådär lagom sleten...

Kommentarer
Postat av: Emelia gunnarsson

Hej! Japp det har jag, maila mig på [email protected] :)

2012-09-20 @ 17:38:27
URL: http://emelias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0