EKO + kvällens planer

Resten av dagen har spenderats på eko med Ida, hahaha.
Man lyckas alltid plocka på sig något att köpa i alla fall XD
Idag blev det 3 hundben, gröna rosetter ( passar utmärkt till min gröna outfit ;) ) och ett ajax spray som luktar as gott, var bara tvungen att ha.... HAHA.
Dessutom krängde vi massa mat och fika innan vi åkte hem, typ det viktigaste?
 
Tänkte precis skriva att jag satt och taggade till x factor samma sekund som jag kom på att det inte ens går idag :( Haha, där sprack halva min kväll..
Har i alla fall 2st hästar att ta in lite senare, hämta min bror på stationen och sen beger jag och våffeljärnet oss hem till Ida för lite tisdagsmys med våfflor och kaffe, mums !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0