6.61km löpning check !

Har även varit duktig och sprungit idag! :D
Nu känns det som man börjar komma igång igen efter resan, härligt :))
Nu gäller det bara att hålla i det också.
Sprang 6.61km för att vara exakt på 35min, nöjd tjej!
Speciellt med tanke på att dom sista 2km hade jag sån krampande håll som förhindrade både andning och tempo som gjorde att jag även fick böja mig på något konstigt sätt åt sidan för att överhuvudtaget kunna andas lite, låter inte alls farligt jag vet... Hahaha.
Men runt kom jag utan att stanna, viljan är större än något annat! :)
Dock mådde jag åt helvete den närmaste timmen efteråt.
Hållen fortsatte att krampa hur jag än låg och vred på mig så kunde knappt andas. Kände mig även spyfärdig, hade jag velat hade jag lätt kunnat spy men jag valde att avstå med tanke på att magen antagligen hade kollapsat helt då, haha...
Konstigt att det kunde bli så eftersom jag inte hade ätit något innan, men det har faktiskt hänt en gång tidigare då det var ännu värre XD Det är verkligen skillnad på att ha håll och håll, det har jag lärt mig..
 
Tack till världens bästa pappa som slarvat bort mina tillhörande hörlurar som var dom enda som verkligen satt fast i mina cpiga örgon.. Så det är bara att tejpa!
 
Redo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0