Welcome to my life

Jaa, vad ska man börja...
Bloggandet suger, hoppträningen i torsdags gick bra och Damita var fräsch i benen och sprången (skönt!), jobbet igår var kaos och jobbet idag kommer vara ännu mer kaos... Sov till 2 idag efter att ha kommit i säng runt 4? Bilresan tog 3984633h hem eftersom det var 2- och skridskobana, inte okej!?
Hann rida 20min idag men det gick bra och Damita var fin! :) Har egentligen inte tid att blogga nu heller men är typ så stressad så jag inte orkar göra någonting längre... Välkommen till mitt liv (:
 
Tyckte uppvärmningen på hoppträningen i torsdags var riktigt rolig och även nyttig för Damita så om vädret är okej imorgon tänkte jag sätta upp något liknande i padocken hemma eftersom jag ändå inte ska tävla denna helgen :) Dock handlar det ändå om minihinder, det är mer en teknisk övning...^^,
 
Visst är hon söt? :) Speciellt med sina bruna slingor i luggen.... Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0