Powerwalk i ösregn :P

Har varit ute och powerwalkat med Kingston på ryssberget, i ösregn dessutom.
Vädret såg lovade ut till en början och vi hann väl halvägs innan det slog om.
Hunden skötte sig exemplariskt och stannar så fort jag säger till, och då spelar det ingen roll att han är lös och det dyker upp en hund bakom kurvan, duktiga vovve <3
Invigde dessutom mitt swarovski koppel idag som jag inte velat använda tidigare då jag inte vill riskera att han biter på det. Visst kanske till lite överdrift att han slutat bita på kopplet nu, har snarare glömt bort det dom senaste månaderna men ändå ;) Haha.
Vi tog oss genom rundan på ca. 50min, helt okej :))
På hemvägen körde vi inom stallbyggen, Kingston berättade att han sjukt sugen på ben och eftersom det är fredag så gick matte med på det ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0