På äventyr i Ronneby...

Dagen började bra, eller inte... Åt helvete med andra ord hahaha!
För en gångs skull är vi ute i god tid och ska köra bort till mack nr1 för att tanka. Med min vanliga tur lyckas jag spärra pappas bensinkort, grattis till mig...
Finns inget annat att köra än att köra hem och hämta ett annat kort som leder till en mack nästan halvägs. När vi kommer fram dit och äntligen ska få tanka (trodde vi) så visar det sig att jag fått ett gammalt kort som datumet passerat på, hahahaha.
Jaja, inte mycket att göra åt tänkte jag och får väl tanka med mitt egna bankkort eftersom vi inte hinner vända. Öppnar plånboken och ser att jag inte har det med mig. Hahahaha, vid detta laget kände jag inte direkt för att leva.
Som tur är hade man kusinen med sig som har lite mer hjärna än en själv så det löste sig i alla fall, vilken tur ;)
 
Intervjun kändes i alla fall bra :)
Dessutom träffade man på Therese vilket var år och dar sen, roligt!
Speciellt med tanke på att det var lång väntetid, hade varit drygt och sitta själv... :)
Så det var roligt att få prata lite med dig, vet att du läser detta höhö ;)
Dock gick den där shoppingdagen käpp åt helvete som ni kanske förstod, inte lätt att handla utan pengar. Detta tröstade vi oss med donken på vägen hem och sedan vidare till ritz för en fika :D HAHA.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0