Måndag

Gissa om jag var trött i söndags när klockan ringde 06.00 när jag jobbat till 01.00 natten innan + att jag har 1h bilresa hem.. Var inget annat att göra i alla fall än att stiga upp och jobba frukost som började 08.00, men det gick bra! :) Om inte annat känns det super nu efteråt att ha det gjort och veta att man tjänat massa pengar, yeeey!
 
Igår när jag kom hem hann jag med en ridtur innan det blev mörkt, gick brau ((:
Tog en runda med hunden också och sen orkade jag inte så mycket mera.
Slutade med att jag blev själv hemma på kvällen och kollade på det okända och var totalt livrädd, lyckat!
 
Vilket flummigt inlägg, som vanligt x]
Nu ska jag betala någon tråkig faktura och kolla runt lite på internet, ta det allmänt lugnt med andra ord...
 
Hahaha, kollade igenom lite gamla bilder och hittade denna.. Tur man är så normal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0