Löpning/powerwalk + jobb på G!

Efter en promenad med hunden begav jag mig faktiskt ut och sprang i det härliga vädret... :)
Märks verkligen stoor skillnad när man inte är igång hela tiden och jag typ kollapsade i skogen efter 4km.... Haha.
Meningen var egentligen att jag skulle springa hela rundan som är närmare 7km, men det gick då inte med håll på båda sidorna, ajaj. Så jag powerwalkade helt enkelt resten av rundan ;P Satsar på bättre resultat nästa gång istället!
Efteråt blev det en supergod drickyoughurt från activia, just nu är det faktiskt t.o.m extrapris på dessa som finns i olika smaker. Jag har än så länge bara smakat den med jordgubb och kiwi, inte vågat testa någon annan eftersom den är så vansinnigt god! :D
En annan positiv sak men denna dagen är att dom ringde från senaste intervjun jag var på och jag ska få komma och provjobba redan på lördag, spännande! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0