Klippt häst

Precis hemkommen från stallet efter att ha friserat Damita :)
Med andra ord var det dags att sätta klippmaskinen i henne!
3 gången jag klipper henne, och häst överhuvudtaget så jag är mycket nöjd med resultatet^^,
Dock slank jag lite på ett ställe på bakbenet, men det syns inte så mycket så det är inte hela världen, bara halva ;)
Tog 1h och 20min ungefär, antar att jag är rätt sölig... Men noggrann! :))
Så nu ser hon ut som en snygg tävlingshäst igen och är redo för hoppträning ikväll.
Ska bli "intressant" och se om det blir någon skillnad efter klippningen....
 
Damita var ju lagom road till en photoshoot efter att ha stått stilla i stallgången i 1,20h...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0