Intervju och barbacka ridning

Kan börja med att säga att intervjun gick riktigt bra :)
Fick även veta att jag hade en bra personlighet och han gillade att jag var så framåt, yeey! Hahaha.
Dock suger avståndet, och jag är redan trött på att pendla efter en gång.... Känns inte lovande, hahaha.
Så får se hur det blir, han var i alla fall väldigt nöjd så det är roligt.
Dessutom hade jag tydligen ett väldigt tilltalande och bra skrivet cv som han hade plockat ut bland flera hundra, lite stolt med tanke på att jag bara kladdat ihop det på egen hand :D
 
När jag kom hem skrittade jag Damita lite barbacka :)
Tog det bara lugnt idag eftersom hon som sagt vaccinerades igår.
Var hur mysigt som helst, har verkligen världens snällaste häst <3
 
Nej nu ska jag som säkert många andra kolla på X-factor :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0