Emporia

Jag och bästa mamma tog tåget in till det nya shoppingcenret Emporia igår för en heldag att gå i affärer och bara äta gott! :)
Vi passade helt enkelt på att göra något tillsammans när pappa är i Finland ;)
Dessvärre var det inget speciellt alls trots att det ska vara nordens största eller vad det nu var, jag tycker fortfarande Väla är myycket bättre. Dock var det väldigt snyggt byggt så det var kul att se, en gång i alla fall..
Så nej, jag var faktiskt besviken!
Jag var mest ute efter nya underkläder och det hittade jag lite snyggt också! (y Handlade inte alls mycket annat, det var mest mamma som var i behov av nya kläder så jag var smakprov :D
En annan "rolig" sak var att två snygga killar som jobbade på jack and jones kom fram och kastade komplimanger i facet på mig så jag tills slut var tvungen att gå därifrån, kände mig typ svimfärdig haha...
Tågresan hem var ju också en upplevelse för sig om man säger så.... XD
 
Tänkte i alla fall ändå lägga upp en sådär halvkass bild på det jag köpte lite senare, så håll utkik gott folk :)) (eller inte, för ingen bryr sig egentligen hahaha :D)
NU: till stallet och rida! :)
 
Tisdagens outfit:
 
Körde efter modet idag och hade vit krage under stickad tröja, påminner mycket om ridsporten faktiskt där man ju måste ha vit krage under haha :)
 
Det var ganska bra ljus att fota inne i omklädningsrummet på H&M :D Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0