Damita på fötter igen :)

 
Skulle egentligen ha tävlat i lördags, och visst dit kom vi men inte så mycket längre.
När jag satt upp på Damita kände jag direkt att något inte var som det skulle och det visade sig att hon inte gick rent med vänster bak.
Blev såklart jätte orolig eftersom hon aldrig varit halt men som tur var visade det sig bara att hon trampat snett i hagen eller något och hon var helt ren dagen efter när jag longerade henne, vilket lättnad! :)
Så idag satt jag upp på henne och red en liten stund i alla gångarter och hon var helt sig själv. Försäkerhetsskull longerade jag henne efteråt men hon visade ingenting :))
Dumma häst som skrämmer mig så ;)
Tävlingen skiter jag i att vi fick stryka oss ifrån, inte depp för det. Är bara så himla glad att det inte var något fel på min prinsessa!
Jobbade i lördags igen också och det gick brau :D
Igår ägnade jag stora delen av dagen till att vara ute i trädgården och hjälpa mamma, räffsade typ mer än halva trädgården? Och ja, den är stor...
 
Nu väntar jag på att klockan ska bli 8 så jag kan bänka mig framför tvn och kolla på mina 2 program...
 
För mig är du livet, men jag tar det för givet.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0