Städat och rensat bland kläderna... :)

Hade ingen ork till att städa igår, oväntat... Haha, så håller på med det nu istället :)
Tänkte ta en paus så passar på att skriva ett blogginlägg (:
Drog ut varenda plagg från klädkammren så det tog ju sin lilla tid :P
Har rensat ut lite kläder som jag av någon anledning inte vill ha kvar längre, men det var inte världens lättaste när mamma kom och störde mitt i allt: Ska du göra dig av med den?, Åh den är så söt till ett par jeans!, Nej den måste du ha kvar osv osv... Hahahaha..
 
Meen lyckades i alla fall göra mig av med 2 påsar, yeey!
Dessutom har några plagg fått flytta ner i källaren till min hästgarderob, haha.
Nu kommer jag inte kunna rensa på ett bra tag, har så himla mycket jag bara inte kan göra mig av med ;P
Var bara tvungen att göra lite plats till nya kläder... :) Dock ska det byggas ut inom en snar framtid så jag får mer utrymme, kommer bli kanon^^,
Nu är det bara mammas garderob kvar, ska bli väldigt roligt :D Har tvingat henne att rensa ut som hon inte gjort sen vi flyttade in tror jag? Hahaha.
 
Hahaha vilket tråkigt blogginlägg, jag har som sagt rensat kläder i alla fall.....
 
 
Såhär ser min garderob ut nu, mer plats och städat och snyggt ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0