Right here, right now!

Var ju i K-stad i tisdags med mamma :)
Med ett syfte, som snabbt ändrades om man säger så... Hahaha, så typsiskt oss.
Vi hade faktiskt några ärenden vi behövde göra och vad händer? Jo vi shoppar kläder istället (mest mamma....) hahahaha, vi skrattade verkligen hela vägen hem åt oss själva. Med andra ord slösade vi en hel del till nöje som vi inte hade tid med och har skjutit fram våra ärenden som vi nu fortfarande har i hälarna istället.... Lyckat ;)
Blev även en supergod kaffe på hemvägen, testade en ny sort. Mamma körde på samma och gillade också den :))
 
Sålde även en biljett på hemvägen och tjänade lite pengar, aldrig fel! :D
Visste att dom skulle sälja slut snabbt så jag satt faktiskt och bokade den när dom släpptes enbart för att sälja vidare, haha..
Nu i efterhand ångrar jag att jag inte tog ännu mer, men är ändå nöjd över min insats!
Blev mejlbombad och det slutade med att jag sålde den till en i K-stad så det passade supperbra att åka inom där på hemvägen och hämta pengarna.
Såklart var det en värsta rikemansfamilj som bodde på en jättestor nybyggd hästgård med typ 10 hästar som köpte biljetten.. Men dom var jätte trevliga så vi gick in i deras vardagsrum och fikade och pratade om allt möjligt, hahahaha.
 
Har inte hunnit med så mycket idag ännu..
Hunden har fått sin morgonpromenad, jag min mat och sen har jag även plockat i ordning på rummet... Förstår inte hur det kan bli stökigt när jag knappt aldrig är här!? Hahaha.
I för sig stressar jag mycket och byter om 25 gånger om dagen så slänger bara kläderna omkring mig och tänker att jag ska ta upp dom sen, vilket inte händer förrän hela garderoben ligger på golvet...
 
Nej nu blir det ett avsnitt paradise bara för att man är beroende och sen tänker jag ta på mig 10kg kläder och åka ut till stallet för att fixa med allt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0