Nya plagg in i garderoben - gamla bort!

Blev nästintill en heldag inne i Karlshamn igår :)
Mammi behövde lite kläder så jag var smakråd och det blev en hel del inhandlat för hennes del (y
Jag, som inte skulle köpa något, lyckades hitta några grejer också haha :P
Svårt att gå i så många affärer utan att handla något.
Hittade i alla fall ett par supersnygga jeansshorts som jag behövde, en ny fest topp och en klänning till julafton! ^^,
 
Nu ska jag till stallet och trimma hästen (:
Sen måste nog rummet röjas lite, funderar även på att rensa ut några plagg från garderoben!
 
Snart åker man på nya äventyr igen... :) Vart och exakt när tänker jag faktiskt inte avslöja ännu.
Ska bli riktigt roligt att blogga därifrån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0