Min intensiva helg med få timmars sömn..

Idag känns det i alla fall som man lever, bortsett från dom andra närmsta dagarna som varit..
 
I lördags körde jag upp hela min familj klockan 6 för att jag trodde att jag skulle tävla :D När jag börjat förbereda i stallet för avfärd osv inser jag att det inte alls är idag jag ska tävla, HAHAHA. Gissa om mina föräldrar älskade mig efter det....
På kvällen blev det förfest hemma hos Heidie med god mat och självklart massa drickande innan vi och Linnéa drog ut i Karlshamn på kvällen :) Blev cpigt som vanligt...
 
Sov 2.5h innan klockan ringde 6 dagen efter igen för att jag faktiskt skulle tävla på riktigt denna gången! Är nog så sjukt besviken på allting... Måste tyvärr varit hingsten på hoppträningen i torsdags som satt igång brunsten på mitt överkänsliga sto :/ Blev precis som när jag tävlade på Bokeslätt senast när hon brunstade, hon totalvägrade göra någonting O.o Ibland undrar jag varför man valde ett sto..... Höhö.
Min sista tävling för sässongen och jag lyckas precis komma över första hindret i båda klasserna, yes liksom..
När man åkt 1.5h bort och vill prestera bra en sista gång + lagt massa pengar på det kan man väl inte bli annat än besviken/ledsen/arg att det blir såhär bara för en sån sak liksom?
Aja inget att hänga upp sig på...
 
Söndagen spenderade jag hemma hos bästis på släktkalas, haha :D
Låg i hennes säng och typ sov när alla kom? Kände mig lagom social..
Dock vaknade jag till liv när det var dags för mat ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0