Då och nu

Hoppträningen idag gick bra! :)
Till en början var Damita lite seg och lyfte knappt på benen i uppvärmningen men den ändrades snabbt när vi började hoppa lite linjer och så då hon tände till haha^^,
Blev inga större tabbar utan allt flöt på bra.. Var en linje på 5 galoppsprång där jag upptäckte att det var trångt alldeles för sent så jag hann inte få tillbaka henne vilket gjorde att hon omöjligt fick plats, men det rättade vi till snabbt och det gick bra när vi tog det igen, my faul (:
 
Idag hängde jag med Ida till frissan och vidare till Karlshamn så jag har helt enkelt inte haft tid att blogga. Hunden har också som vanligt fått sina promenader som tar sin lilla tid det också. Bättre sent än aldrig, men bilderna på kläderna jag köpte på Empria får helt enkelt komma upp imorgon :) Då bjuder jag även på en video från dagens hoppträning så håll utkik! :))
 
Nu sitter jag insvept i mitt duntäcke och skakar som ett asplöv. Tror närmare bestämt jag kryper ner i sängen istället... :) Har även målat om naglarna, jääätte fint blev det :D Hahaha.
Imorgon tänker jag bara ta det lugnt eftersom jag ska upp 4 på morgonen lördagen därpå för att jobba... Jippi ;) Fortsätter sedan helgen med fest på lördag och tävling på söndag, men mer om det senare!
 
Right now!
 
Har ni någonsin sett en bättre och tydligare bild? Tror knappast det asså, tveksamt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0