At work :)

Hann inte bli någon mer uppdatering igår..
Jag tog i alla fall en fika på stan (självklart ritz) med Ida, testade en ny supergod bakelse! :)
Sen direkt vidare mot Ronneby för att jobba på brunnen..
Jobbade dock bara några timmar, kändes inte jätte lönt om man säger så. Lite sådär halvsur körde jag hem sen och gick och la mig nästan direkt.
 
Idag har jag jobbat på hotellet i stan, och gör fortfarande :P Var ett tag sen sist :)
Idag har jag en hel del saker att hinna med. Skulle egentligen jobba ikväll också men kände att det blev lite för tight och stressigt så jag lyckades få ledigt och en annan tjej hoppar in och jobbar istället för mig, toppen!^^,
 
Nej nu ska jag färda allt som ska göras (:
Ska även prova på att göra en grej inne i stan senare idag som jag faktiskt aldrig gjort tidigare, det får ni veta sen! Det jag kan säga är att jag kommer få jävulska problem ett tag framöver ;) Hahaha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0