10 sanningar om mig själv...

*Jag känner mig gammal och har panik över att bli äldre
 
*Jag är inte helsvensk
 
*Jag hatar att bli kallad bortskämd
 
*Jag är snål över det mesta när det gäller mina egna pengar och älskar att spara
 
*När jag var yngre hade jag typ 15 brevvänner samtidigt, HAHA.
 
*Jag kan äta JÄTTE mycket
 
*Jag tål ovanligt mycket alkohol och har aldrig blivit riktigt full (Dock om jag dricker väldigt mycket mår jag dåligt istället)
 
*Jag är nog till överdrift mycket framåt och skäms inte för någonting
 
*När jag föddes låg jag helt stilla utan att skrika, alla trodde jag var död. Hahahahha asså pallar ej :(
 
*När jag var liten låg jag och asgarvade för mig själv i sängen när jag vaknat istället för att börja gråta som en normal bebis?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0