Valborg

Igår var det valborg och min dag blev väldigt lyckad! :)
Jag och Heidie tog 11 tåget in till Lund för att gå några varv i stadsparken och kolla på allt fylle folk :D Haha..
Tågresan dit var väldigt flummig och ingen trodde på oss att vi var nyktra, men då är ju allt bara som vanligt.
Vi passade även på att göra ett besök på gina tricot och jag hittade en del faktiskt, bild kommer senare ;)
Sedan åt vi på en thairestaurang, ska även tilläggas att vi gick runt Lund 83465 gånger för att hitta någonstans dom serverade buffé eftersom vi var as hungriga men till slut gav vi upp, jag hade även fått världens skoskav vid det här laget...
Vi var rädda att vi inte skulle bli mätta och få värsta miniportionen (ja vi äter som stora män, om inte hästar! haha), men när dom kom in med maten hade dom tagit fel på min beställning så jag fick två stycken stora rätter till priset av en, alltså satt vi där till slut med 3 stora rätter att dela på, det värsta var att vi nästan rensade varenda matbit... HAHA.
Vid 7 tiden var vi hemma i Sölvesborg igen och åkte direkt till stallet för att fixa till min kära häst :)
Sen hem till mig där våra familjer var samlade och åt supergod mat, grillat och pastasallad!
Alltid lika trevlig stämning när alla vi umgås, eller helt galen egentligen, alla samtalsämnen skiljer sig från de vanliga. . . :D
Sedan fick det även bli en runda ner på stan och kolla på majbrasan och köpa årets första glass på glassbåten :D
Vi hann även med någon taxirunda innan vi däckade i soffan!
BRA DAG, hoppas alla andra fick en lika lyckad valborg :))
Vädret kan man ju inte klaga på i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0