Storstädning - inga kläder kvar!?

Igår fick jag ett ryck och slängde ut typ halva garderoben!? Hahaha.
Seriöst, har knappt några kläder kvar...
Är så himla trött på allt gammalt som legat där och skräpat länge utan att användas!
Dock finns det fortfarande några plagg som jag haft i x antal år som jag inte kan göra mig av med, inte ännu i alla fall ;)
Meningen från början var en rejäl storstädning som slutade med klädersrensning..
Är dock inte färdig på långa vägar med rummet nu tack vare det så får väl fortsätta idag^^,
Nu sitter jag och Kingston i köket och käkar frukost :D
Den hunden har verkligen förvånat mig till det positiva, han är fruktansvärt lättlärd och klok så det ska bli riktigt roligt att få jobba med han på bruks om några veckor!
Första gången han gick i koppel gick han framåt utan att bry sig om att han var kopplad, det var som han hade gjort det hela livet :)
Visst är han lite valpbitig, men det är ju alla, brukar dock fungera för det mesta att ge honom en leksak eller säga nej^^,
Börjar jobba vid 12 idag :))
Efteråt blir det en promenad med hunden samt städa färdigt rummet...
Ikväll satsar jag och Damita som vanligt på hoppträning, vi får väl se vilket humör busen är på. Antingen är hon väldigt lydig och allt går hur bra som helst, eller fjantar hon bara runt och rusar så det går åt skogen ;) Hahaha. Är rädd för att det blir det sistnämnda......
Massa kläder som tyvärr inte får bo i min garderob längre + lite annat som jag lagt där medan jag städade en låda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0