Min helg

Tänkte sammanfatta min helg lite :)

I fredags fyllde min storebror år så vi var hemma och firade han lite med god mat och fika!
Hans flickvän hade f.ö gjort världens finaste tårta som såg ut att vara från ett riktigt konditori, var bl.a en elgitarr gjord i marsipan på den. Imponerad !
Kvällen spenderades hemma hos Ida för lite BB tittande som vanligt :)

På lördagen kom min kusin hit och vi började dagen med att åka till stallet och rida en pigg och busig Damita. Det blåste rättså mycket vilket gjorde att hon var på G idag!
Men herregud vad fin hon var, stolt matte*
Emma provade också på lite, om inte annat fick jag mig ett gott skratt XD Inte för att hon red dåligt utan för hur min häst beter sig...
Vi tog även en runda in till stan och handlade i stort sett allt onyttigt vi kunde hitta, tårta, kakor, läsk, chips osv... Med andra ord så vi kunde överleva hela kvällen som nu var räddad ;)
Sedan satt vi självklart bänkade framför TVn för att kolla på melodifestivalen!
Jag som inte ens har sett alla deltävlingar (tycker melodifestivalen egentligen är skit drygt, speciellt när inte Saade är med), men kände att finalen var ett måste :)
Hade däremot lyssnat igenom de flesta låtarna på youtube och insåg att det var myyycket bättre startfällt det här året än tidigare, många bra låtar faktiskt (y
Hade några stycken favoriter men höll lite extra på Loreen och Danny, som f.ö fick flest röster så jag är nööjd! Sen knep ju Loreen vinsten vilket inte var otippat alls, snarare var redan tävlingen avgjord för längesen. Lite tråkigt ändå, det var inte ens spännande..
Satt sedan på en grymt bra film, mer info om den kommer senare. Vi gick och la oss sent efter att ha hämtat bror min och hans flickvän på fest..

I söndags (igår) longerade jag och Emma Damita efter att ha tagit lite sovmorgon. Hon var duktig <3
Sedan fick det bli att sätta på film nr. 2 innan Emma anlände hemåt!
Körde hem till Ida på kvällen för att... Ja ni vet, kolla på big brother! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0