Tävling

Nu har jag anmält mig till hopptävlingen i Mörrum på lördag :)
1.10 + debut i 1.15, gissa om jag är nervös!?
Visst det är bara ett hål det handlar om, tror det snarare är siffrorna i huvudet som skrämmer mig.
Min hopptränare sa i alla fall att det inte alls kommer bli några problem, så jag får hoppas på att hon har rätt! :)
Målet är att kunna börja starta 1.20 inom en snar framtid, utan att stressa såklart. Nu är det snart 1 år sedan jag gick omkull och bröt nyckelbenet, samma dag som jag hade anmält mig till 1.20. Efter att ha blivit "hel" igen har jag bara tagit det lugnt och låtit den där 1.20 debuten vänta. Men olyckan är fasktiskt ingenting som påverkat mig i hoppningen nu efteråt och jag börjar känna mig redo igen, mer redo än någonsin !
Felicia kommer för första gången följa med mig på hästtävling och agera hästskötare! :D
Kommer bland annat tvinga henne att fota/filma, så lätt slipper hon inte undan...
Första riktiga tävlingen efter Damitas bilolycka var faktiskt just i Mörrum som slutade med två felfria ritter :)
Nu hoppas jag på att det går lika bra i helgen!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha bilderna kommer bli failbilder... Ska bli skitkul på lördag =D!

2012-06-14 @ 18:31:54
Postat av: Sandra

Är man van vid mammas bilder är allt annat av proffskvalité ;)
Jaa :D

2012-06-14 @ 20:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0