JOBB

Min klocka ringde 05.00 i morse för start med jobb på hotellet :)
Därefter hann jag hem en snabbis innan det var dags att åka till nästa ställe och jobba!
Mjaa, känns att man lever i alla fall ;)
Kvällen avslutades i stallet tillsammans med det bästa jag har <3 Fick bli lite trimning i rundpadocken, super mysigt, känns som man rider i en skog :))
Och min lilla häst var lika duktig som vanligt!
 
Tyvärr behövs alaramet inför imorgon inte förändras alls.
Jag ska jobba från 06.15 - 19.30 utan en enda paus/rast... HAHA.
Asså jag kommer ju hinna dö och återupplivas tio gånger om!?
Därefter är väl tanken att jag ska rida, men får se hur det blir med den saken...
Fritid, vad är det!? Får tas igen i nästa liv...
 
Nu ska jag fortsätta att skypa lite innan det är dags att dejta kudden :)
Och hör jag inte av mig imorgon förstår ni varför!
 
Godnatt allihopa, massa kärlek till er <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0