Hoppträning

Jag har nyss kommit hem från hoppträningen med bushästen :)
Hon var något övertaggad idag när vi kom ut på gräset och brallade ganska ordentligt i mellan åt med sina bocksprång och annat haha.
Som vanligt blir hon alltid lite kaxigare på träning men det släpper på tävlingarna sen vilket är skönt.
Men trots att hon var lite "bedusig" som Camilla kallar det haha, så fick jag ändå igenom mitt arbete och hon fick till några riktigt fina hopp :))
Egentligen var det inget som gick direkt dåligt mer än att hon ville för mycket och sprang in i hinderna ibland ;P Men sista rundan på banan i slutet lyssnade hon på mina halvhalter och var duktig!
Även på uppvärmningen med bomövningar, som sedan blev hinder, i både trav och galopp var hon jätte fin :))
Mamma fotade men det blev inget bra, hade dock inte förväntat mig något annat :D
Men med lite redigering från min sida var det ändå några som dög ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0