Galopp i solnedgång och NYA RIDSTÖVLAR!!

Har precis kommit hem från stallet :)
Fick bli lite galopp på åkrarna i solnedgången, fy farao vad mysigt! :))
Det gick undan som sören också, typ sken... Undra om det är den nya maten som gjort effekt? Vem vet haha ;P
Damita fullkomligt älskar att galoppera, det påpekade t.o.m en dressyrdomare en gång.
Vi stötte även på en mc-donalds pappers mugg, Damita råkade trampa på den och blev totalt livrädd. Hoppade med alla fyra upp i luften och lät, trodde hon skulle skita ner sig också... HAHA, det är min Daiman det <3 En taxtravare det bara finns en av!
 
Fick även reda på att mina ridstövlar är klara, äntligen!!
Så nu är dom påväg hem till mig ;)
8v dryg leveranstid, men det var helt klart värt det. Roligt att få dom så här lagom till sommaren också så man kan använda dom på alla utetävlingar och vara snyggast!
Dom som följt min blogg länge vet nog vilka det är, dreglat över dom sedan förra sommaren när jag var och tävlade på Öland :D
Bild kommer direkt när jag fått dom..
Förresten fick jag även mina ridskor i torsdags så jag passade även på att inviga dom och mina überläckra dyon chaps, var tydligen fler än jag som tyckte dom var riktigt snygga ;)
Till en början domnade typ mina ben av eftersom dom satt så tajt, sånt man får stå ut med med nya grejer XD
Dock var skorna väldigt bekväma och det känns som dom ger bra stöd (y
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0