Den härliga dagen efter midsommar

Idag är man sleten och trött, hade dock inte förväntat mig annat :)
Mår dock kanon annars precis som vanligt :D
Kom hem runt 13 efter att ha plockat ner tältet, ätit frukost, ätit glass och chillat lite på campingen, haha..
Min mammagris till hund hade tydligen inte gått och lagt sig och sovit något inatt för att jag inte sov hemma, han hade legat på mitt rum och väntat på mig, awww!
Blev helt överlycklig när jag kom hem och skulle ligga knäet.... Han tror fortfarande att han är en knähund och fattar inte att han växer! Han tror han kan göra samma saker som när han var liten..
 
Nu ska jag bege mig till stallet för lite kvällsridning!
Får väl se hur länge jag orkar innan kroppen lägger av helt..
Min lilla prinsessa invigde midsommaren med att sova ute :)
Skönt ändå att slippa mocka osv en dag som denna...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0