Blommor, blommor och blommor...

Nu är jag äntligen hemkommen efter att ha varit och köpt blommor med mamma...
Blev 3 stopp innan hon var nöjd med sina 4856348 st olika!
Finns nog inget tråkigare!? Nej måste helt enkelt vara det tråkigaste som finns att göra :D
Mamma in action!
Blev dock lite gladare när jag upptäckte jordgubbsplantorna :D Här ser ni en jordgubbe som inte längre hängde på den kvisten när jag gick därifrån..
Tyckte jag förtjänade att få dessa efter att ha stått ut med blommor i 1.5 h så dom fick följa med mig hem! Hade trillat "lite" jordgubbar utanför runt alla lådorna och jag var helt säker på att dom tillhörde just mina två ;)
Blev så glad när jag gick därifrån med mina jordgubbar så jag glömde mobilen där inne, hahaha.
-->Now time for work :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0