Bara massa jobb!

Fick bli en supermysig kvällsritt igår med bästa hästen!
Hon blir mer och mer hare efter varje dag känns det som, livrädd och lättskrämd för i stort sett allt!? Hahaha...
Tror det behövs fler uteritter, om det nu ens hjälper. . .
Glad blev hon allt i alla fall när jag släppte henne i galoppen på en åker :D
 
Gick och la mig ganska sent igår men tänkte att det ändå inte gör någonting eftersom jag jobbar eftermiddag/kväll idag...
När jag vaknar och kollar mobilen har jag fått ett sms från jobb 2 och frågar om jag inte kan hoppa in och jobba klockan 11.00, klockan var då 10.52...
Min första tanke var att jag verkligen måste duscha så det blev till att skynda sig, gick dock bra att jag började vid 12 istället så det var ju tur ;)
Världens snällaste Heidie tog morgonpromenaden med Kingston, underlättade supermycket <3
 
Nu sitter jag på jobbet och chillar, finns inte så mycket att göra just nu :)
Har precis ätit min en aning försenade frukost!
Har även lyckats skämma ut mig x-antal gånger idag och det är bara andra jobbdagen här, låter lovande!? Hahaha...
 
Får passa på att ta det lugnt en stund till nu innan det är dags att bege sig till sitt vanliga jobb där det är en aaaaaning mer stressat XD
 
Jag på jobbet, en glad dag!? Hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0