På jobbet med Pernilla Andersson

Sitter på jobbet och chillar :)
Har absolut det bästa och slappaste jobbet där man har all tid i världen till att blogga ;)
Dessutom får man gratis hotellfrukost, finns ju inget bättre! :D
 
Pernilla Andersson har precis checkat ut och sitter och äter frukost nu, lite sjukt ändå?
Eller antagligen jag som inte är van..
Sitter även redan redo och taggad till att boka Justin Bieber biljetter som släpps klockan 10, bra att vara i god tid liksom.....
Och ja, jag är typ 14 år och älskar honom. Vadådåå?
 
Blir antagligen en runda på stan efter jobb 1 innan jobb 2 börjar.
Ikväll kommer min kusin och då ska vi killeboma!
Kvällen igår var även väldans trevlig och svenska björnstammen var var helt ok enligt mig! Förutom deras hit låt som var helt A W E S O M E !
Blev även en cp galen och skrikig tur för min del i booster. Förstår inte varför jag inte har lärt mig efter alla dessa år att inte åka den mer? Alla som åker samtidigt blir ju hörselskadade och ber mig hålla käften på ett ungefär...
Karusellnissen härmade mitt skratt och typ dog av skratt när vi åkt färdigt, känns ju sådär bra att det hördes så tydligt XD
 
Jaja, nej dags att fortsätta "jobba" :))
Heidie kom precis och ska städa så snart ska vi rensa frukostbordet!
 
Jag och Angelica på grönalund 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0