Min 20-års dag i POLEN :D

Morgonen i Polen började med en rejäl vandring...
Pappa påstod att han visste var vi var någonstans och hur långt det var till hotellet osv så vi började promenera...
Efter minst 5km totalvägrade jag att gå mer så då tog vi bussen och det visade sig att hotellet låg långt åt helvete, i alla fall för att gå, hahahaha.
Dagen bestod av shopping, kränga massa godsaker (sjukt vad mycket gott det fanns överallt, godare än hemma, och du fick en rejäl bakelse för typ 4kr XD) och mat på stan framåt kvällen :)
Tyvärr var det dött överallt inne i stan på kvällen vilket var lite tråkigt eftersom jag ville festa, men som tur är fick jag ju in det också på resan hit istället... :)
Blev en lyckad 20 års dag och jag tror faktiskt inte den kunde blivit bättre!
 
Här kommer några mobilbilder från dagen :)
Tog systemkameran med mig också men den kom aldrig till användning då jag inte orkade asa på den ;P
 
 
 
Shoppingcenter!
 
 
 
 
 
Utan tvekan den godaste våfflan jag någonsin ätit!
 
 
 
Kanske inte det bästa stället att ha en klädesaffär på?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0