Lite jobb och massa irritation på det, jajjemen!

Jobbade ju en liten stund idag, gick i alla fall braa...
Hästen brukar ha sin vilodag på måndagar av någon konstig anledning, så hon fick stå :)
Med andra ord har det blivit massa tid över, har dock inget att göra så blir ändå slappetid ;) Men kan behövas det också ibland...
 
F.ö är jag bara på allmänt dåligt humör just nu för saker man inte kan skriva ut här, så hade helst av allt velat gå och lägga mig egentligen :o
Kanske dags att behöva komma ifrån allt ett tag, funderar starkt på en trip upp till Stockholm under den närmsta tiden för en visit hos Angelica :))
 
Fick lite tid över i bilen innan jag skulle börja jobba.
Den utnyttjade jag helt klart på bästa sätt - fakesmila och leka fjortis?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0