Kristianstaddagarna med bästiiiiis

Nu börjar bloggen komma ikapp verkligheten ;)
 
IGÅR så var jag och Heidie/Olga på Kristianstaddagarna och röjde! :D
Vi började självklart med att kränga mat eftersom vi var vrålhungriga när vi kom dit, ovanligt? Nej.
Kvällen spårade ur totalt, så house of bagels kan vi inte visa oss igen på i alla fall..... HAHA.
Kände oss som 10 igen och köpte ett 10 åkpass, hahahaha.
Dessutom bjöd karusellnissen oss på en åktur i värstingkarusellen som hade kostat 140kr för oss (motsvarade 4 av våra biljetter), hahaha att man lyckas med allt ;) Och den karusellen var verkligen SJUK XD
Var typ som en senare version av den urtråkiga gamla snurrande klon som alltid är på killebom :P
Kan säga att vi kände oss ganska färdiga efter 349564 åkturer i diverse olika karuseller hahaha. Jag tog ett allvarligt snack med han i virvelvinden för jag ville åka mycket för sista biljetten vilket slutade med att båda dom som puttade fart stod vid vår vagn hela tiden, hahahahah. Så frågan är ju hur mycket fart dom andra fick egentligen? Stackarna ;)
 
Blev en riktigt rolig kväll/natt inne i Kristianstad :D
Nu laddar vi om inför Östersjö och Danmark nästa vecka, där jag ska fira min 20 års dag med ett gäng vänner :))
Kommer bli awesome!
 
Nu känner jag mig ganska mätt på bloggandet och återgår till kylskåpet där en pajbit väntar, mums!
Rummet behövs med städas och hästen ska joggas igång idag efter 1v välförtjänad semester, känner att jag har en hel del kvar att göra på min lediga dag :)
 
 
 
Karusellen som gick helt runt (upp och ner) och stannade där uppe i slowmotion några varv XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0