Flummig jobbdag

Idag har jag jobbat från 06.30 - 13.00 på jobb 2 :)
Var ganska trött efter 3h sömn men eftersom det var det enda jobbpasset idag fungerade det!
Hade dessutom riktigt roligt på jobbet idag, hahahaha. Skrattar bara jag tänker på det.
Tack det underbara killgänget för att ni gjorde min jobbdag, ses imorgon ;)
Blev även några cp timmar med Heidie, och såklart skämde vi ut oss. Fattar inte hur dom kan sätta oss på samma arbetsplats, undra hur dom tänkte!? Hahaha, ja herregud...
Dagens ord är i alla fall helt klart basväska, HAHA dör.
 
Just nu ligger jag i sängen och är trött och har fruktansvärt ont i magen, härlig kombination va?
Planerna sen är att rida och sedan dra på killebom, men jag låter det vara öppet.
 
Hoppas ni får en kalasbra lördag!
 
Heidie "Olga" en varm sommardag på Öland.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0