Falsterbo horse show

I torsdags blev det bara hem och vända och vidare mot Falsterbo horse show! :D
Kände att nu när jag ändå var igång kunde jag lika gärna fortsätta ;)
Hade redan en sablans träningsvärk i vaderna, tror vi gick 2 mil på dom två dagarna i Polen...
Dock var både jag och Alicia väääldigt besvikna på mässan detta året :( Det var ju i stort sett samma grejer som förra året :/
Och det som var nytt och snyggt var ju svindyrt = inte bra eftersom jag är så snål med mina egna pengar och gillar att ha mycket på kontot XD Hahaha.
Det fanns ju snygga märkes grejer som var på rea, men verkligen allting var slut i storlekarna :(
Nej nästa år ska jag dit första dagen.....
 
Men blev i alla fall en ny outfit till Damita :)
Ett schabrak med matchande luva och pannband!
Var faktiskt det enda snygga schabraket jag hittade iår, vilket är ovanligt, förutom Anna Scarpati schabraken såklart som alltid är snygga ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0