Uppdatering från det nya stället :)

Idag har Li kommit hem från Thailand, så det var sista gången idag som jag släppte ut hennes hästar :)
Kommer kännas konstigt, har ju haft dom i flera veckor nu haha!

Har i alla fall nyss kommit hem från stallet nu efter att ha ridit lite^^,
Herregud vad det blåste där ute, och min häst som har stått i några dagar nu pga min förkylning...  Det var en nåågot övertaggad häst på banan idag ;) Pigg och busig <3
Felicia var supersnäll och hängde med och knäppte några bilder :D
Damita var totalt ofokucerad idag, men det blev ändå ett par helt ok bilder :))

Tänkte även passa på att berätta att Damita stormtrivs i sitt nya stall :)
Både med hästkompisar och själva stället, jätte härligt!
Damita hade tydligen varit nyfiken och skulle vara med på det mesta som hände under dagen på gården, haha sötnos <3

Jaja, här kommer en bild från dagen :)


Full galopp <3

Nu åker jag hem till Li och hjälper henne och mocka till sina hästar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0