Lördag - avskedsfest

I lördags var det avskedsfest för Julia som flyttar till USA.
Julia är en av mina absolut bästa vänner så detta är skit tråkigt :(

Vi började hemma hos henne där vi drack, dansade och hade allmänt roligt :D
Det var även jätte roligt att träffa gamla klasskompisar från 9an :)
Man hade ju jätte mycket att prata om!!

Senare på kvällen tog vi tåget in till Karlshamn för utgång!
Jätte tråkigt att Josse och Sophia inte kunna hänga med :(
Vi var jätte nära på att bli avkastade i Mörrum, vi var tydligen alldeles för högljudda... Hahaha ups :P
Tanken var att det även skulle bli mingel denna kväll, men efter att vi kommit innanför dörrarna var det nästan inget folk = skittråkigt! Julia vägrade fira sin sista kväll med oss i Sverige sådär, så vi fick pengarna tillbaka och gick mot nästa ställe istället XD
Det var faktiskt första gången jag var på Harrys/Sliver och det var betydligt mer folk där, även om det också var många äldre...
Lite tråkigt att alla splittrades väldigt tidigt där inne, men jag och Denise hade superkul i alla fall och det tror jag resten av högen också hade :)) Det var nog första gången jag inte vilade en enda gång på hela kvällen... Denise var lite borta och totalvägrade att vila för hon ville dansa, hahahaha så så fick det alltså bli...
Vi träffade även på en snäll prick som bjöd oss på vad vi ville ha i baren, klart man inte tackar nej ;) Känns som jag alltid blir bjuden ute och kommer hem med alla pengar igen... Hahaha awesome !

Hade tur som träffade Julia utanför sen så vi kunde prata lite och säga hejdå :)
Det var jätte jobbigt men jag är verkligen glad för hennes skull!
All kärlek och lyckoönskningar till en av världens mest ärliga och roligaste människa <3

TACK FÖR EN HELT GRYM KVÄLL ALLIHOPA!


Jag och några av gänget som väntar på tåget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0