Torsdag

Är det inte typiskt att man alltid vaknar tidigt och är pigg när man kan sova och är jätte trött när man måste gå upp? :P
Är i alla fall ledig från jobbet idag, dom håller på att sätta upp ett jobbschema för mig - skönt så jag vet i god tid innan när och hur länge jag ska jobba^^, Trivs i alla fall superbra!
Har varit ganska svårt nu i början och lära sig allt, men med lite småtabbar med sig börjar det faktiskt gå riktigt bra nu :)

Har varit kass på att uppdatera igen så tänkte berätta lite vad som hänt de senaste dagarna!

Alla dagar har i stort sett alltid börjat med jobb för att sedan åka in till ridhuset och rasta hästen^^,
Men har även hunnit in en runda till Kristianstad för att kolla i lite affärer och ätit massa gott, varit i Karlshamn och köpt en ny mobil (HTC sensation xl) hos Tomas Ravellis son Mathias Ravelli, den jaa! ;) Började nästan fundera på om det var produkten eller säljaren jag helst ville ha.... HAHA! Sen var jag och fikade med Ida igår på ritz och även idag tänkte jag köra på en repris - men denna gången med Jenny :D
Efteråt blir det antagligen en vända in till ridhuset också :)

NU: En god frukost! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0