Tingsryd (börjes), hoppträning, jobb och fredagsmys

Igår körde jag och Ida upp till Tingsryd för att gå på börjes, både varuhuset och hästaffären såklart!
Fyndade träningskläder men det var väl typ det enda också..
Eller nej, får ju inte glömma bort all mat och fika man köpte! ;)
Så sjukt billigt och gott, skulle nog kunna åka upp där en gång i veckan enbart för att äta :D

Börjes gjorde mig sjukt besviken!
Fanns verkligen ingenting denna gången :(
Blir nästan bara sämre och sämre.
Visst finns sjukt snygga märkesgrejer, bl.a. från kingsland, men allt är så sjukt dyrt. Dessutom har dom inte mer än vad som finns på stablestore här hemma.
Dom hade inte ens ett vanligt tränsbett i Damiras storlek, diss!
Det positiva var det härliga vårvädret så det kan få dagens hiss :)

Kvällen bestod av hoppträning.
Gick väl helt okej ändå :)
Var dock inte vår bästa dag, träningen förra veckan var sjukt mycket bättre!
Så blev en del tabbar samtidigt som det blev en hel del fina språng också :)
Och vi avslutade bra i alla fall, så det är väl huvudsaken^^,

Idag har det inte hänt allt för mycket, jobbat lite i alla fall :)
Li har åkt till Stockholm vilket betyder att jag har några hästar till att rida i helgen om jag får tråkigt, super!
Om inte annat slipper jag att oroa mig för att jag får tråkigt och blir rastlös i alla fall :D

Nu beger jag mig hem till Ida för fredagsmys!
The Voice Sverige, bigbrother och kycklingvingar står på schemat ;)

Gårdagens outfit!
Hann inte ta kameran så fick bli en egobild med mobilen i badrummet, hahaha fail.
Mina nya snygga gröna jeans från H&M :D Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0