Jobb, ledighet och hoppträning

Efter hur många dagars jobb som helst i rad är jag äntligen ledig imorgon :D
Jobbade nämligen hela förra helgen och som vanligt, alla vardagar.
Yeeey, en dag innan en ny vecka börjar! Känner mig duktig i alla fall ;)

Nu har jag precis slutat för dagen, blev en kort dag innan Josefin kom och bytte av - skönt! :)
Ägarna som har varit på semster en hel vecka kommer hem idag :(
Jag och Josefin som haft så himla roligt när vi varit ensamma, hahaha.
Det positiva är väl att jag blir ledig på helgerna så jag slipper jobba precis varje dag..
Men har i alla fall varit en grym känsla att driva ett mat och fikaställe själva, speciellt under lunch tid och alla hjärtansdag då det var cp mycket folk och stress som vi klarade galant :))

Det är just därför bloggen varit "död" ett tag. Jag har jobbat i stort sett hela dagarna och många gånger har jag även t.o.m fått köra tillbaka efter jag egentligen slutat för dagen.
Sen när jag kommit hem har jag prioriterat hästen före allt annat som ska ridas 6 dagar i veckan!
Men nu ska det nog bli som vanligt igen :)

I torsdags var jag och Damita även på vår första hoppträning och jag är hur nöjd som helst :)
Speciellt med tanke på att det var runt 2 månader sedan sist!
Kände mig själv bara lite ringrostig i början på uppvärmningen, märktes att jag varit ifrån det ett tag. Men sedan flöt det på bra, Damita kändes pigg och fräsch och avstånden stämde^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0