Jobb, 20 års fest och 2 köttade fingrar av hästen!

Igår efter jobbet blev det 20 års fest hos kusinen med massa god mat/fika och trevligt sällskap :D
Meningen var att vi skulle köra hem samma dag men jag och Emma somnade senare när alla åkt hem och jag orkade helt enkelt inte resa mig upp och eftersom jag var chaufför tvingades hela familjen sova över, haha.

Emma fick en stor tårta mamma bakat på beställning, en stor rosa bukett med massa olika blommor och det bästa av allt... En VIP biljett till Eric Saades konsert i Karlskrona :D Jag köpte självklart även en till mig själv också och jag är redan taggad ;)

Nu är jag i alla fall hemkommen och min kära moster har plåstrat om mig ordentligt efter att min bushäst har köttat upp mina fingrar ganska ordentligt! Var nära att jag fick sy i tummen, men nu verkar hacket ha dragit ihop sig ganska bra, skönt :)


Så såhär fin och omplåstrad är jag just nu :D

Kommentarer
Postat av: Annalena

sjukt fin blog och sjukt fin häst ! ;)

2012-02-05 @ 22:39:37
URL: http://annalenaort.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men tack så mycket! :)

2012-02-10 @ 08:46:23
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0