Dubai dag 6

Igårkväll besökte vi ett uteställe, men det var nog det sämsta skitet jag varit med om ;) Hahaha.
Det blir alltid så när pappa får välja....
Det fanns nog faktiskt inte något som var bra där, nae det måste tas igen!
 
Idag låg jag vid poolen en stund innan vi drog till en ny strand, jumeirah beach park.
Man blir förvirrad över alla stränder här eftersom allting är jumeirah men sen är det specifika småstränder som är uppdelade.
Denna stranden vi besökte idag kostade inträde, 5 dirham vilket motsvarar ca. 10 svenska kronor och vill man dessutom ha en solstol får man betala 15 dirham extra = ca. 30kr. Jag tyckte nog om de andra bättre vi varit på innan, här var det packat med folk (typ som i sandviken haha) och det var ingen fin utsikt heller.
Det sägs att den finaste stranden ligger längst ut i kanten och den ska enligt vad jag läst kosta lika mycket som den tidigare jag nämnde. Så vi kommer att testa den också, roligt att prova olika ställen liksom :))
 
När jag kom hem från stranden besökte jag gymmet.
Körde 7km på crosstrainern, det var jag och en utländsk vältränad kille där inne. Kändes ju nästan som att jag passade in där, eller inte haha.
Men hur som helst, mycket skönare att duscha efter lite motion (:
Nu ska vi ut och äta på en restaurang kallad gyllende gaffeln :D Jag hoppas dom har god mat där för jag börjar bli lite småhungrig. Hemma äter jag som en häst, men så fort jag kommer utomlands tappar jag matlusten och äter knappt någonting... Och så fort jag blir hungrig kan jag bara äta lite innan jag blir mätt lika fort igen, lite konstigt!
Får väl se vad som händer efter middagen, om det händer något. I så fall får ni veta det imorgon^^,
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0