Dubai dag 5

Idag har en av mina drömmar gått i uppfyllelse, jag har nämligen fått simma och bada med delfiner! :D
Det är något jag velat göra enda sen jag var liten, och att få göra det första gången i Dubai av alla ställen kan man verkligen inte klaga på!
Detta gjorde jag och mamma på en "ö" här ute där det även ligger ett stort vattenpalats och ett 7 stjärnigt hotell. Hela ön ser ut som ett sagoland och hotellet som aladdins palats.
Jag hoppas vi hinner åka tillbaka hit så jag får ta massa bilder och leka i vattenlandet :D Och självklart besöka den fantastiskt fina stranden.
Detta är ett ställe man bara måste besöka i Dubai, det ser liksom overkligt ut.
 
Det vi fick göra med delfinerna var allt ifrån att lyfta dom, pussa och krama, åka på dom, bli knuffade med nosen av dom i foten så dom satte fart på en med en "vattenbräda", lära oss intressant fakta, klappa, bli fotade på många olika sätt med dom samt fick se massa trick dom kunde :)
Hade egentligen velat ha alla bilder men eftersom dom kostade per styck fick det bli 2st, en på mig själv och en på mig och mamma tillsammans!
Har inte hunnit göra så mycket mer idag, sov en stund när jag kom hem. Det betyder att jag inte har fler bilder från dagen så idag får det helt enkelt bara bli dom :)
 
Ikväll ser det ut att bli partyy om inga planer ändras!
Om så är fallet får kameran följa med och jag garanterar en uppdatering imorgon med fler bilder än vad det blev idag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0