Dubai dag 2

Igår var vi ute och åt på restaurang :)
Jag tog grillad kyckling med pommes, var jätte gott faktiskt!
På kvällen var jag riktigt taggad på att dra ut, dessvärre var inte resten av familjen det...
Så blev tyärr inga nya bilder heller.
 
Idag när jag vaknade drog jag ut till poolen och solade någon timme innan allihopa drog till stranden :)
Var en jätte stor fin strand med klart vatten och höga vågor, kanske lite mycket folk och dessutom fanns det inga solstolar. Annars kanon, 26-28 grader i vattnet kan man inte klaga på!
När vi åkte tillbaka till hotellet var jag jätte hungrig eftersom jag hoppade frukost och det blev att vi ringde och beställde mat så kom dom upp på rummet och leverade, lyx! ;)
Idag åt jag pasta med bacon, broccoli och "rose" sås, var sjuukt gott :D Jag som annars är kräsen med mat utomlands, speciellt kött, verkar detta faktiskt fungera riktigt bra - me like!
Någon timme efter maten drog jag ner till gymmet och sprang 7km. Blev sjukt varm och var lika snabbt inne i en riktig kalldusch :P Tog lite bilder där nere bara för att... Ha lite att ladda upp? Hahaha.
Gymmar inget mer än att springa på löpbandet, känner inte direkt att jag vill bli biffigare faktiskt...
 
Nu har jag precis duschat och gjort mig i ordning :)
Ikväll blir det utgång så om jag ska dra ut själv... Haha.
Pappa har dragit hem massa killar härifrån så nu typ sitter alla på vår balkong!? Haha, fråga inte....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0